
Nets sprintede ikke ind på børsen, som de mange nye Nets-aktionærer nok havde håbet på, men hvad skete der? Var prisen for de nye Nets-aktier for høj? Og hvordan ser fremtiden ud for Nets? Det ser Christine og Per nærmere på i ugens udgave af For pengenes skyld. De vender også opdelingen af Mærsk…



