
#Forpengenes - episode 48 - Novo Nordisk: 2. mavepuster og hvad så nu?
Udgivet 31.10.2016
Novo-aktiens dramatiske styrtdyk er på bordet i ugens episode af For pengenes skyld. Ikke bare en gang - men hele to gange i træk - har medicinalgiganten givet investorerne en mavepuster. Per vurderer selskabets forventninger til fremtiden. Går Novo med livrem og seler, når de sætter vækstmål for…



