
På grund af det amerikanske valg og som en opsummering på de danske regnskaber, kommer podcasten nogle dage tidligere end normalt. I denne episode kommer vi bl.a. ind på:• Hvad valget kan betyde?• Hvorfor det var Vestas, DSV og Maersk, som kom i "bad invester standing” efter valget?• At Per…



