
#Forpengenes - episode 52 - Er der rentestigninger på vej?
Udgivet 28.11.2016
I denne episode af ”For pengenes skyld” diskuterer vi Trump-effekten. I USA stiger dollaren, aktierne og renterne, men bliver det ved? Og hvad bliver effekten i Europa?Per vurderer, at Trump kan være en game changer. Det er måske nu, at investorer og boligejere skal tage deres forholdsregler og…



