
#PengemedPer 38 GreenMobility: År 1 efter børsnoteringen. Med Henrik Isaksen, GreenMobility
Udgivet 24.4.2018
I denne uge er jeg kommet godt op at køre. Jeg har fået et lift af bestyrelsesformand i GreenMobility, Henrik Isaksen, og vi kører en tur rundt i det københavnske delebils-marked. Vi skal bl.a. tale om kundevækst, kørte ture og km, nutid, fremtid og økonomiudsigter, men det kommer også meget til at…



