
#PengemedPer - episode 23 - Gæst: Thomas Schulz, CEO, FLSmidth
Udgivet 21.9.2017
23. afsnit af #pengemedper er optaget i forbindelse med Dansk Aktionærforenings Investordag tirsdag den 19. september i København. Med mig på scenen havde jeg topchefen i FLSmidth, Thomas Schulz, som på meget inspirerende vis bl.a. fortæller om• Hvordan det var at overtage chefposten efter…



