
Vi har været i Højesteret for at høre sagen om hjemmesiden med racistiske jokes. Det var meget spændende, hvis man var Rasmus, eller meget kedeligt, hvis man var Anders.To vigtige ting kom frem: Dansk politi tog først sagen, da den tyske statsadvokat bad om det, efter at have fået en anmeldelse for…







