
Der gik noget galt i optagelsen, så vi optog kun Rasmus' mikrofon. Har prøvet at fixe det i produktionen, men det er ikke super godt. Der var dog for meget guld til at droppe afsnittet.Skal nok gøre det bedre næste gang!

Der gik noget galt i optagelsen, så vi optog kun Rasmus' mikrofon. Har prøvet at fixe det i produktionen, men det er ikke super godt. Der var dog for meget guld til at droppe afsnittet.Skal nok gøre det bedre næste gang!