
Det er ofte svært at hente vennerne i Champions Manager, når det først er blevet semifinaletid, men denne gang er det anderledes. Ejerskabet på semifinalisterne Arsenal og Inter er ekstrem lavt, og særlig Arsenal vil være en god mulighed for at hente vennerne.See omnystudio.com/listener for privacy…



