
Emil skal snart cykle noget af en bjergetape fra Tour de France. Held og lykke siger jeg bare. Derfor starter vi programmet med en lille cykel quiz i stedet for at slutte med en 'hvad er værst'. Hæng i <3Vil man ikke høre hyggesludder i starten, så spol til min 8:00Husk at alt, hvad Emil siger,…

