
Vi prøver et afsnit uden hyggesnak og går lige til sagen. Lover det bliver hyggeligt alligevel <3Husk at alt, hvad Emil siger, er baseret på erfaringer på hans egen krop. Han fortæller om, hvad der har virket på ham ud fra den viden, han har. Tag hvad du kan bruge, og smid resten væk…

