
Afsnittene bliver mere og mere hyggelige/afslappet/dumme kald det hvad ud vil. Vi ka li det. Kan du? I ved at vi elsker inputMan kan stille spørgsmål til podcasten, når der på Johannes - nogle gange Emils - instragram bliver indsamlet spørgsmål i story. Der kommer et lille fint klisermærke op, hvor…

