
Vi er tilbage med Q&A og det er hyggeligt og det er ved Podimo og vi har fået en gave. Sødt. Vi er meget begejstrede for jeres engagement, tak <3Det kommer en story på enten Johanne eller Emils instagram snart, hvor I kan sende spørgsmål ind. Husk at alt, hvad Emil siger, er baseret på…

