
Så skete det endelig! Efter rekordlange regeringsforhandlinger kunne Mette Frederiksen mandag aften sætte sig ud i sin ministerbil og køre hele vejen fra Marienborg i Nordsjælland og til Odense for at meddele Kong Frederik, der i øjeblikket er på sommertogt med kongeskibet, at hun er kommet i mål…







