
Det er en stålsat Lars Løkke Rasmussen, der har sat sig i midten af dansk politik. Med armene over kors og nej-hatten på afviser han både at gå til højre og venstre, når der nu skal dannes en regering. Lidt som en sur gammel ged, der nægter at flytte sig fra vejen, selvom biler i alle retninger…







