
Det er meget muligt, at de amerikanske tech-aktier for tiden stikker af til helt nye højder, men for investorer, der foretrækker mere hjemlige jagtmarkeder, er der stadig masser af muligheder i de nordiske lande. Det mener i hvert fald dagens to erfarne aktieanalytikere, Lau Svenssen…



