

Et tidligt fremlagt regnskab fra danskernes tidligere darling, Novo Nordisk, sendte aktien lige lukt i hullet på børsen i USA tirsdag. Men var det berettiget eller en overreaktion på et regnskab, som muligvis viser kortsigtede udfordringer, men også bliver tillagt…