

Hvordan er det at blive mor, når det (endelig) lykkedes? Adskiller oplevelsen sig fra de erfaringer, mødre, der ikke har været i fertilitetsbehandling, gør sig i moderskabet? Er man disponeret for bestemte tanker og følelser, når man bliver mor efter fertilitetsbehandling? ”Må” man fx være sur på…