

Uanset hvor mange børn, vi får, så vokser der ikke flere arme ud af vores kroppe og der opstår heller ikke flere timer i døgnet. Det kan give dårlig samvittighed og følelsen af, at vi ikke slår til over for skiftevis det ene og det andet barn. "Tager" man endda noget fra sit første barn,…