

Vores psykolog har aktualiseret emnet midt i en tid, hvor så mange af os føler os mindre kompetente, end det er ”tilladt.” Men hvornår er man egentlig bare en god (nok?) mor? Hvornår føler vi os som de fedeste forældre i verden? Og hvad er egentlig en god (nok) indsats? ER det hårdt arbejde at gøre…