
"Ej, 2. barn er ligesom bare lettere ikke?" Tjooo. Det ved vi faktisk ikke, om vi helt ubestridt kan medgive. Og det kan den mor, der har skrevet til os om emnet, heller ikke helt. For når man får barn nr. 2, så har man jo ligesom stadig første barn, som man også skal være forælder for.…

