

Vi taler om den, vi har følelser omkring den, folk kommenterer på den og nogle af os er glade for den, andre af os kan slet ikke genkende den - eller begge dele! Kroppen, der har båret og født et menneske, ER fantastisk - men den er ose i forandring. I dette program taler vi om at føle sig fremmed…