
Hver 10. af os får på en eller anden måde hjælp til at sætte børn i verden. Fertilitetsbehandling er altså blevet statistisk ”normalt,” men for dem, der gennemgår år med sundhedssystemet, utallige tanker, behandlinger, måske det private sundhedssystem, håb og ikke mindst bekymringer er oplevelsen…

