

Det er så skønt, når familier og herunder mødre ved, hvad de ønsker sig og hvad, der kan lade sig gøre for at tilsikre et dejligt liv for alle – herunder fx at man ikke skal have flere børn end dét, man har. Alligevel er det et valg, der skal forsvares, for dét har andre mennesker sørme holdninger…