
Vi læser om det, når vi venter os og vi fortælles, at tilknytningen kommer omgående, når barnet er født. Men hvad er tilknytning overhovedet? Kærlighed? Beskyttertrang? At føle en guddommelig forbindelse med en nyfødt baby på brystet? Og er det overhovedet sandt, at det sker, når man ser barnet? Og…

