

I årevis har man talt om en ‘fedmeepidemi’ i USA. Mere end 40% af amerikanerne er overvægtige og det kan mærkes på den amerikanske økonomi. Men ind fra siden er “vidundermidler” som Ozempic og Wegovy kommet, hvilket har sat danske Novo Nordisk i en interessant position i USA. Bernie Sanders er sur…