
Forleden vandt Novak Djokovic den amerikanske tennisturnering US Open for fjerde gang. Det på trods af at han slet ikke var med sidste år da han nægtede at lade sig vaccinere mod Covid-19. ekstra ironisk blev det, da medicinalfirmaet Moderna, kendt for deres Corona-vacciner, var nødsaget til at…







