
Årgang '26 bliver de første studenter, der har haft adgang til kunstig intelligens i hele deres gymnasietid. To ud af tre elever har brugt AI til at snyde med, og Danske Gymnasier mener, at AI har kortsluttet relationen mellem lærere og elever. For at imødegå den "akutte situation" ønsker…







