
42 % af danskerne peger nu på en regering med røde og blå partier. Løkke siger: Kom nu ned fra træet S og V? Kravler Mette og Troels ned fra træet? Eller kommer Løkke til at sluge et par røde kameler og danne regering med støtte fra Enhedslisten? Er mulighederne for en blå regering endegyldigt…







