
Først var der EN. Så TO. Og nu TRE politikere, der har forladt Lars Bojes parti ¬- Borgernes Parti. Det vil sige, der er status quo for Lars Boje ift. sidste valg. Han sidder ene og alene som partiets eneste mandat. Hvad er det lige, der sker i Borgernes Parti? Er det, hvad du får, når…







