
Skal vi boykotte varer fra USA? Er du klar til at droppe din IPhone, din Cola, McDonalds, dine Nike-sko? Og hvad med Google, Microsoft og datalagring? Har vi et alternativ til amerikansk teknologi til vores privatliv og arbejdspladser? Eller har vi fortsat brug for USA? Du kan blande dig i debatten…







