
For første gang i 130 år har Danmark ikke et landbrugsministerium. Og det er på trods af, at Danmark er verdens næstmest opdyrkede land. Er det den rigtige beslutning for landbruget og dansk natur at lukke ministeriet? Hvordan skal et nationalt sprøjteforbud og en akutplan for dyrevelfærd i…







