
I et debatindlæg i Berlingske problematiserer CEPOS direktøren, Jes Brinchmann, at vi snakker for meget om uligheden herhjemme, når det egentlig går meget godt. Ulighed er hverken godt eller dårligt i sig selv, skriver han. P1 Debat spørger: er vi blevet for rige til at tale om ulighed? Går det…







