
Det første, som en kommende rød regering skal gøre, er at genindføre Store Bededag. Sådan lyder det nu fra SF-formand Pia Olsen Dyhr. Pia Olsen Dyhr tager dermed et opgør med et af punkterne i regeringsgrundlaget fra SVM-regeringens spæde begyndelse. Et punkt, der har været genstand for massiv…







