
Hvor mange elever må der maksimalt være i indskolingen? Har folkeskolen et problem med pisse dårligt opdragede elever, eller har politikerne et problem med pisse dårlige prioriteringer? Og hvem er det egentlig, der skal bestemme over folkeskolen? Er det Christiansborg eller folkeskolerne selv? P1…







