
Socialdemokratiet vil give knap halvdelen af danskerne ret til at gå på pension, når de fylder 66 år. Den anden halvdel må vente til de runder 70-års fødselsdagen. Socialdemokratiet kalder udspillet "en mere retfærdig pension". Men er det retfærdigt? Du kan blande dig i debatten ved at ringe ind…







