

Det er sexistisk at cykelstier ikke bliver sneryddet lige så godt som vejene. Det mener Cyklistforbundet. Hvorfor? Fordi de mener, at flere kvinder end mænd cykler, og dermed falder og slår sig mere, når cykelstien ikke bliver ryddet. Noget der ifølge Cyklistforbundet og KVINFO koster samfundet…