

Danske og europæiske tropper er lige nu på vej til Grønland. Her skal der foregå en militær øvelse, samtidig med at Danmark vil have en mere permanent og større tilstedeværelse i Grønland. Er det en håndsrækning til Trumps ønske om bedre sikkerhed i Arktis? Er det for at afskrække Trumps retorik…