
Først var der fire, så var der tre, så var der to. Og nu er der kun partstifter Lars Boje Mathiesen tilbage i folketingsgruppen. Hvis ikke før, så står det nu lysende klart, at Borgernes Parti er Bojes parti på godt og ondt. Så er det allerede…







