
Dansk Folkepartis udlændingeudspil er, ifølge formand Messerschmidt, “det strammeste i partiets historie". Men det er, som om de andre partier ikke rigtig er med på legen, da udlændingepolitikken er fraværende i valgkampen. Hvorfor har de borgerlige ikke brugt…







