
Det går ret godt for statsminister Mette Frederiksen - både internationalt og nationalt. Konflikten med USA om Grønland ser ud til at være nedtrappet. Det har givet "Verdens-Mette" fantastisk presse uden for landets grænser, og Socialdemokratiet gode…







