
Lige for tiden gør jeg status over mit arbejdsliv. Jeg har været psykolog i 17 år og selvstændig på fuld tid i snart 11 år. Det har været noget af en rejse, og jeg har formidlet meget, haft kontakt til mange de senere år, og jeg har lært meget - om mig selv og min måde at være psykolog på.Derfor…



