
Dette indlæg er en del af en serie i to dele, hvor jeg skriver om mine erfaringer med at være "selvhjælpspsykolog", og jeg har skrevet dem som en række bekendelser.Når jeg ser tilbage, ved jeg ikke helt, hvad jeg skal kalde den slags psykolog, jeg har været de seneste 10 år, men måske er den bedste…



