
Det er ikke alt, jeg deler på podcasten (selvfølgeligt!). Men jeg kan sige så meget, at jeg har haft nogle svære dage hen over vinteren. Én af de ting, jeg gør, hvis jeg ellers kan finde ro til det, er at skrive i min dagbog. Det hjælper mig, hvis tankerne for alvor er på vej ud i håbløshed,…



