
Accept er i bund og grund enkelt. I hvert fald i teorien. Visse ting kan ikke ændres, og dem må vi acceptere. Så går det hele meget bedre og nemmere. Det lærer man hen ad vejen her i livet.Der er bare lige den hage ved accept, at der er meget langt fra teori til praksis. Selvom det er ting, der er…



