

Det er som om, at den ene krise afløser den anden enten her i Danmark eller internationalt, og der er næsten daglige pressemøder om det ene eller det andet. Måske kan du også mærke, hvordan det stresser, men også trætter i det lange løb. Det kan jeg i hvert fald, og jeg har tænkt en del over,…