
Jeg har glædet mig vildt meget til at skyde 2. sæson af Psykologen i Øret i gang. Det er forår, og her får du en introepisode, hvor jeg kommer ind på: Hvad jeg har lavet hen over vinterenHvorfor jeg har arbejdet mindre i en del uger på det senesteHvorfor og hvordan jeg har lavet denne podcast (og…



