

Rune Ingemann er kommet med i en rigtig hyggeligt mandeklub hvor man spiller Warhammer. Derfor har han og ejendomsmægleren Johnny Conti, som også er medlem af Warhammer klubben, et ønske om at få et klublokale i multi- og kulturhuset Stjernen. Det sorte hul er måske…