
Teknikchef for r8Dio Rune Ingemann har besluttet sig for at gøre sig selv til konstitueret leder af Danmarks snakke, sludre og taleradio. Smørstemmen fra Ikast er som bekendt skiftet til Pluto TV og direktør Klavs Bundgaard har ikke vist sig i Stjernen i flere dage. Så nogen må tage teten.…







