
Klimatopmøde i Brasilien, kokain i Kattegat og incest i litteraturen
Udgivet 7.11.2025

Udgivet 7.11.2025
Fra på mandag og 14 dage frem mødes politikere, diplomater, klimaforskere, ngo’er og journalister til COP30 i Belém i Brasilien. Men giver det overhovedet mening med endnu en COP? Dét spørgsmål synes Marie Sæhl og Otto Lerche Kristiansen er dumt – ikke desto mindre svarer de på det i Radio…